Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Joj Group v lete lídrom trhu v prime-time, celodenne viedla Markíza

Joj sa podarilo byť lídrom v prime-time aj počas leta. Televízia sa aktuálne pochválila, že ako jediná skupina medziročne v júli a auguste rástla, a to ako celodenne tak v prime-time. V komerčnej cieľovke skupine 12 – 54 mala Joj Group za júl dosiahnuť priemernú sledovanosť v hlavnom vysielacom čase 7,3 % a trhový podiel 28,2 %, v auguste to bolo 7,1 % s podielom 27,1 % share. Samotná Joj mala byť lídrom na trhu v prime-time v júli a auguste v univerzálnej cieľovej skupine s priemermi 7,6 %, resp. 7,7 % a podielmi dvakrát 21,8 %.

Markíza sa v aktuálnej tlačovej správe pochválila augustovou výkonnosťou. Priemerný celodenný podiel Markíza Group v skupine 12 – 54 mal tvoriť spolu 25,5 %, Joj Group mala dosiahnuť 22,9 %. V rámci prime-time sa Markíza opäť vrátila k publikovaniu výkonov v predĺženom čase medzi 19:00 až 23:00, pričom štandardne sa prime-time komunikuje medzi 19 – 22:00. Markíze predĺženie času pomáha otáčať vývoj sledovanosti voči Joj, keď sa po 22. hodine aj pri slabšom hlavnom večernom programe dokáže dostávať do vedenia. Markíza Group mala v tomto parametri zaznamenať podiel 27,2 % a byť lídrom na trhu.

 

Čítať viac...
Nahor