Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

X Factor prepojil televíziu s internetom. Na obraz sa dostal aj komentár o zaspatej Sise v soláriu

TV Joj sa rozhodla pri jej jarnej šou X Factor zaviesť interaktívne prvky prepojenia televízneho vysielania s internetom, ktoré bežne vo svete fungujú. Na obraz nepúšťala iba chválospevy divákov, ktoré však prevládali.

Televízia Joj ako prvá na území Česka a Slovenka zaviedla interaktívny model prepojenia televízneho vysielania so sociálnymi sieťami. Počas vysielania šou X Factor na televíznej obrazovke vyzvala divákov k hlasovaniu na Facebook stránke projektu, výsledky ankety priebežne zverejňovala vo vysielaní.

Joj taktiež vo vysielaní uverejňovala komentáre, ktoré diváci pridávali na sociálnej sieti. Televízia vyberala sama, ktoré uverejní, vo vysielaní logicky prevládali pozitívne reakcie, no našli sa aj kritické či vtipné – pobavil svojský komentár smerom k opáleniu kontroverznej porotkyne X Factoru Sisy Lelkes Sklovskej (titulný obrázok).

Televízia sa nechala zahraničím inšpirovať aj na webe. V snahe zvýšiť interaktivitu a pohyb po stránke zaviedla odmeňovací systém pre návštevníkov, ktorí body zbierajú za každé prečítanie článku, lajkovanie či tweetovanie. Televízia ukázala aj výhry, ktoré sa však na tie v americkej verzii X Factoru nechytajú. Ponúka dva telefóny, jeden album porotkyne Celeste Buckingham, najmenej bodov budú návštevníci potrebovať na výmenu za napríklad zubnú kefku.

Kým Joj prepájala televíziu s dianím na Facebooku, vo svete je najbežnejšie spájanie s Twitterom. K prepojeniu televízie a sociálnej sieti dochádza vo všetkých svetových verziách X Factoru ako vo Veľkej Británii, Austrálii tak v Amerike, kde však šou už pokračovať nebude.

xf graf

xfactor vysledky grafu

xf komentar

Čítať viac...
Nahor