Zlaté časy lákajú najmä starších divákov, podrástli už Naši! Búrlivé vína ostáva podpriemerné
30. septembra 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Časť divákov sa po minulotýždňovom prepade vrátilo k Atletiko Cvernofka, seriál ale podpriemer neopustil.

Hlavným komerčným televíziám už mimo hokeja na Dajto pribudli diváci. Dobre vedieť! ostáva na čele štvrtkového večera, zároveň však aj pri priemere Markízy, keď šlo pod 23 %. Oproti minulému štvrtku však stúplo, rovnako tak Naši, ktorí po viacerých poklesoch narástli o rating, v podieli sa dostali nad 17 %. Podrástlo aj Atletiko Cvernofka, ktoré sa dostalo pod 20 %, Inkognito uhralo vyše 17 %. Na Jednotke pokračovali Zlaté časy, v komerčnej cieľovke stratili divákov, uhrali ale okolo 8 %, posilnili však u divákov nad 55 rokov, v 12+ tak celkový počet divákov dosiahol úroveň zo štartu, podiel v univerzálnej cieľovke prekročil 11 %.

Večer boli medzi menšími silné stanice Markízy, keď Dajto vyskočil Mechanik zabijak s podielom takmer 8 % a klasicky uspeli Vymenené životy na Doma, ktoré uhrali podiely vyše 7 a pod 9 %. Plus uspela s Profesionálmi a podielom 7,5 %, so snímkou Dvanásť do tucta podliezla 5 %.

Podvečer je naďalej podpriemerné Búrlivé víno. Utorňajší nárast nedokázalo napodobniť, keď dosiahlo len na 18 %. Moja mama varí lepšie ako tvoja uhrala 17,5 %. Hlavné komerčné spravodajstvá boli vo štvrtok ratingovo vyrovnané,  Televízne noviny uhrali 27,5 %, Noviny atakovali 25 %.