Výsledky veľkého súboja: Horná Dolná vystrelila vysoko, ZOO ale štartovala nadpriemerná!
12. januára 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  3 komentáre

Markíze sa podarilo splniť základnú misiu s náhle vytiahnutou Hornou Dolnou, Joj mala napriek tomu dosiahnuť svoj cieľ.

Súboj Horná Dolná vs. ZOO pozná svoj výsledok. Markíza vytiahla proti štartu dôležitej jarnej novinky Joj svoj najsilnejší produkt, čím sa rozhodla v úvode denný seriál zatlačiť a nedovoliť mu nabrať na začiatku veľkú masu divákov.

Hornej Dolnej sa podarilo napriek zaradeniu do štruktúry náhlou programovou zmenou dosiahnuť svoje silné čísla, keď ju malo sledovať až 16 % divákov s vysokým podielom 40,3 %. Celkovo ju sledovalo 747-tisíc divákov. Od minulého utorka mohutne promovaná vianočná Horná Dolná tak splnila svoj účel. Pre Markízu bola dôležitá najmä v tom, aby neuvoľnila ZOO pri štarte cestu podobne ako Našim.

Joj napriek silnej Hornej Dolnej bola so ZOO nadpriemerná, uspela dokonca viac, ako minuloročné Divoké kone, ktoré šli pri štarte bez brejku a v konkurencii slabšieho Búrlivého vína, ktoré vtedy atakovalo desať ratingov. Joj zaradila potichu až dve epizódy ZOO, čím zmenila večer taktiku, taktizovala aj Markíza, viac v samostatnom článku.

Ďalšie pondelňajšie čísla: Bez servítky sa vrátilo podpriemerné, porazilo však Moju mamu! Ako štartovala Láska na druhý pokus?

ZOO pri štarte dosiahla ratingy 9,6 a 9,4 % s podielmi 23,8 a 28,8 %. V celkových číslach mala prvá časť atakovať 600-tisíc divákov a druhá sa dostala na 544-tisíc. ZOO tak napriek silnému poklesu záujmu o denné seriály v priebehu minulej jesene dokázala po kampani nalákať divákov a zaujať minimálne podobne ako Divoké kone, v rámci náročnejšej konkurencie sa vykreslili ešte silnejšie.

Kredenc už oproti minulému týždňu vďaka nábehu Hornej Dolnej uspel, vyskočil vysoko s ratingom 10 % a podielom cez 30 %. Reprízová časť už bola len priemerná s podielom cez 23 %, Partička neuspela pri podieli 19,5 %. Čierne vlajky na Joj nevyužili silný nábeh, uhrali share len cez 13 %.