Všetko, čo mám rád postupne rastie, Čo ja viem dotiahlo Milenky! Štvrtok pre Hornú Dolnú
21. mája 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Všetko, čo mám rád sa po expresnom nasadení dvíha, šou si nachádza stále viac divákov.

PIATOK: Piatkové programy sa naďalej k sebe približujú. Vo vedení ostávajú Milenky s ratingom pod 7 % a podielom takmer 21 %, veľmi tesne ich však ratingovo dotiahlo Čo ja viem so 6,5 % divákmi a podielom 20,5 %. K ratingovej 6-tke sa priblížilo Všetko, čo mám rád s podielom cez 19 %, nasledovné Všetko, čo má Ander rád šlo podobne nad 19 %. Celkovo opäť viedla šou Joj s takmer 450-tisíc divákmi, nasledovala ju Čo ja viem s vyše 390-tisíc divákmi. Milenky atakovali hranicu 320-tisíc.

Z menších staníc sa presadili najprv Profesionáli s podielom okolo 6 %, následne bol najvyššie Dr. House na Wau s podielom 4,5 %. Po jeho skončení ho vystriedala Doma s filmom Princ na bielom koni a podielom nad 4 %, Ohnivé kolesá šli pod 4 %. Kúzelná orchidea na Plus šla o niečo viac pod štvorku. Ďalšie kriminálky Wau sa hýbali okolo a nad 2 %.

Oteckovia potvrdzujú, že od Majstrovstiev sveta v hokeji poklesli, v piatok bez ich konkurencie uhrali share takmer 36 %. Stále však jasne dominujú. Moja mama varí lepšie ako tvoja, naopak, ostáva hlboko s podielom okolo 12 %. Televízne noviny sa vytiahli na 29,5 %, Noviny atakovali len 20 %. Celkovo ich videlo 415-tisíc divákov, Televízne noviny ich malo vyše 425-tisíc.

ŠTVRTOK: Vo štvrtok Horná Dolná podliezla 9 ratingov s podielom 25,5 %, bezpečne viedla, keď Inkognito podliezlo 6 % pri podieli pod 17 %. Dobre vedieť sa malo dostať nad 19 %, v tejto sezóne klesla Joj glosátorská relácia Sedem, vo štvrtok bola hlboko len s vyše 12 %. Na Jednotke však bral divákov štvrťfinálový hokej Fínska so Švajčiarskom s podielmi 10,5, 12,5 a pod 21 %.

Poobede dosiahol ešte vyššie podiely zápas Kanady s Ruskom na úrovni vždy pod 19, 24 a 23 %. Zobral Oteckom, ktorí uhrali 30 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja šla nad 11 %. Televízne noviny uhrali 28 %, Noviny zas share pod 20 %. Napriek tomu vyhrali v celkovom publiku s takmer 520-tisíc divákmi, Televízne noviny ich mali 505-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovke v oba dni stalo Počasie Markízy.