Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Veľký šok Markízy pokračuje: Prepadla aj s najnovším Kameňákom, opäť ju predbehla Jednotka!

Markíza aj druhý deň nového roka spadla na pozíciu večernej aj celodennej dvojky.

S nástupom nového roka a s odchodom z DVB-T sa Markíze nedarí. Z nedeľňajšej nočnej mory sa neprebudila a neúspech ju sprevádzal aj v ďalší deň. Pôvodná stávka na istotu v podobe Kameňáku 5 jej vôbec nevyšla, keď komédia neuspela s ratingom 6,5 % a podielom len 15,7 %. Problémom pre televíziu sa mohlo stať okrem iného to, že ju premiérovala len pred dvomi mesiacmi v novembri, kedyvalcovala s vyše 13 ratingami. Nie je to však prvýkrát, čo Markíza v krátkom čase po sebe reprízuje silnú českú komédiu, v minulosti takýto prepad napriek skorému reprízovaniu ale nezaznamenala.

K téme: Nová štruktúry Domy nezafungovala, silne promovaná novinka Sandhya na dne!

Na čelo večera sa v pondelok dostala Jednotka s populárnou snímkou Nedotknuteľní, ktorá mala tesne prekročiť 7 ratingov a podiel 17 %. V cieľovke RTVS 12+ uhrala 16 %. Joj kontrovala novým koprodukčným seriálom s Českou televíziou Svet pod hlavou, ktorý po nevýraznej kampani neuspel s ratingom 6,1 % a podielom 14,6 %. Bol trojkou na trhu. Od ďalšieho týždňa sa seriál presúva na Plus, na Joj však ostáva okolo 23. hodine. Nasledujúce premiérové Inkognito malo ísť nad päť ratingov a podiel pod 15 %.

Exkluzívny pohľad: Takto Markízu skutočne ovplyvnilo DVB-T! Čo spôsobilo jej radikálny pád?

Na menších bola v čele repríza novoročného valcujúceho filmu Hačikó: Príbeh psa s podielom pod 8 %, na Doma sa vrátili Vymenené životy, s dovmi dielmi sa dostali na 5 %. Múmia na Dajto prekročila 5 %, kriminálky CSI na Wau sa hýbali medzi 2,5 – 3 %.

Na neúspech z konca roka nadviazalo Koleso šťastia, ktoré podvečer neuspelo pri podieli len cez 12 %. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa po vianočnej pauze vrátila s podielom takmer 19 %. Veľký rozdiel opäť nastal v spravodajskej hodine, kde Televízne noviny spadli s podielom pod 22 %, Noviny mali tesne podliezť 29 %.

Markíza pocítila pokles divákov druhý deň po sebe nielen večer ale aj v off-time. Celodenne totiž opäť spadla za Joj, keď mala prekročiť len 15 %. Pravidelne sa pritom hýbala nad 20 %. Joj šla cez 16 %, čo býva jej obvyklá hodnota. V prime-time Joj po neúspechu Svetu pod hlavou šla na 19,5 %, Markíza mala prekročiť 17 %. Ešte väčší neúspech zaznamenala Markíza celodenne v cieľovke 12+. Tam skončila ako trojka na trhu, keď ju okrem Joj predbehla aj Jednotka, pre ktorú je univerzálne publikum smerodajné. Markíza naňho necieli.

Čítať viac...
Nahor