Týždeň u mladých ovládol Utajený šéf, Extrémne premeny na novom maxime! Správy Joj vylepšili rekord jesene
25. novembra 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Česko Slovensko má talent ponúklo posledný kasting sezóny, Noviny Joj pokorili novú divácku hranicu v tejto sezóne.

Aj uplynulý týždeň pri postupne stále väčšom ochladzovaní priniesol niektorým programom nárast divákov. V pondelok a štvrtok sa u mladých na čelo dňa, ako informovala Markíza, dostali jej komediálny seriály Susedia a Horná Dolná. Oba zaznamenali úplne totožný rating 9,4 %, čo im vynieslo podiely okolo 25,5 %. Celkovo si Susedov pozrelo 445-tisíc divákov, Horná Dolná ich mala o niečo menej – celkovo 424-tisíc.

Joj rovnako veľmi podobne v oba dni u mladých zahralo Inkognito, ktoré sa malo dostať v pondelok aj štvrtok na rating pod 8 % s podielom pod 21 %. V rámci štvrtka to tak pre zábavnú šou znamenalo najlepší výkon jesene. Potvrdila to aj v celkovom publiku, kde sa vo štvrtok prvý raz ťahala k polmiliónovému publiku, v pondelok bola vyššie na úrovni 522-tisíc divákov. V 12+ tak bola šou lídrom trhu.

Utorok priniesol u mladých divákov vôbec najsledovanejší program týždňa mimo nedeľného vydania Počasia. Markíze vychádza novinka Utajený šéf, ktorá absolútne zabodovala pri štarte a s druhým dielom dokázala ovládnuť utorok napriek vysielaniu kvalifikačného futbalu na Jednotke. Stiahnutá aj práve futbalom uhrala vysoký rating 11 % s podielom 31,4 %, celkovo si šou pozrelo 578-tisíc divákov. Futbal sa držal s oboma polčasmi nad 7 ratingami a celkovo sa hýbal okolo úrovne 440-tisíc divákov. Joj nemala vôbec vyjsť filmová snímka Všetky prachy sveta.

Markíza zabodovala aj v stredu, kde sa jej na vôbec úplný rekord od štartu v roku 2017 dostala šou Extrémne premeny. Tá prvý raz pokorila hranicu desiatich ratingov a získala výkon hneď 10,5 % s podielom 32,3 %. Podiel na trhu má tradične vyšší vďaka dlhšej minutáži oproti iným programom. Dlhšia je už večer mimo filmov iba piatková vyraďovacia Farma. Extrémne premeny celkovo sledovalo 506-tisíc divákov, Delukse na Joj malo v tom čase sledovať 357-tisíc divákov.

Spomínaná Farma s atraktívnym Duelom v piatok posilnila na rating hneď 8,6 % s podielom 26,6 % a celkovo 487-tisíc divákmi. Milujem Slovensko si v tento večer pozrelo 410-tisíc divákov. Markíze naďalej stabilné ratingy zabezpečuje najmä denný seriál Oteckovia, uplynulý týždeň sa najčastejšie držal okolo úrovne deviatich ratingov, najvyššie sa dostal v stredu, kedy už vyskočil na 9,9 % s podielom 34,5 % u mladých. Celkovo pokoril polmiliónovú divácku hranicu.

Víkend bol opäť v réžii Joj. U mladých divákov, mimo spomínaného nedeľné Počasia Markízy, ktoré ako jediný program týždňa prekročilo úroveň 11 ratingov, najvyššie vyskočila šou Česko Slovensko má talent, ktorá sa po týždennej futbalovej prestávke vrátila podľa sociálnych sietí ratingom 10,6 % a podielom 29,2 %. Celkovo ju videlo 583-tisíc divákov. Talentová šou ponúkla posledný kastingový diel sezóny, pobeží už len posledné dve soboty.

Mimo správ malo celkovo najviac divákov v celom týždni sledovať nedeľné V siedmom nebi, ktoré si pozrelo 605-tisíc divákov. Vôbec najviac divákov zo všetkých sedem dní si malo nájsť nedeľné Noviny Joj, ktoré pokorili novú divácku hranicu v rámci jesene, keď zlomili úroveň sedemstotisíc divákov. Spolu si ich malo pozrieť 710-tisíc divákov. Nový rekord sezóny zaznamenali v nedeľu aj Krimi s celkovo 636-tisíc divákmi. Oba programy boli u mladých nad 10 ratingami. Z podvečerných programov v týždni tesne stredajších Oteckov predbehlo nedeľné Nové bývanie, ktoré v ostatných týždňoch stúpa, pozrelo si ho 506-tisíc divákov a v komerčnej cieľovke s ratingom 8,6 % predbehlo dokonca všetky hlavné večerné programy.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+