Týždeň pre Susedov, Dobre vedieť, Inkognito či finále Ligy majstrov! Víkend vyhrali Noviny Joj, bodovalo špeciálne Na telo
3. júna 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Víťazstvo medzi víkendovými filmami si televízie podelili, podielovo v týždni tradične držia prvenstvo Oteckovia.

Až v samotnom finále sa diváci mohli dočkať tohto ročníka Ligy majstrov na veľkej celoplošnej stanici. Tentokrát sa mimoriadne žiadaný finálový duel podarilo získať Markíze, ktorá s ním vyhrala sobotný deň. Zápas medzi víťazným FC Liverpool a Tottenham Hotspur si podľa Markízy pozrelo priemerne 7 % divákov s podielom 23,7 %. S predzápasovým štúdiom bola ešte v podpriemere, s prvým polčasom zas na úrovni 21 %. Čísla potiahol druhý polčas, ktorý sledovalo 7,2 % divákov s podielom 26,1 %. Celkovo zápas sledovalo priemerne 371-tisíc divákov.

Na podobnej úrovni bola aj nedeľná premiéra Markízy Americký ostreľovač, ktorú si pozrelo 7,2 % divákov s podielom 23,9 %. Joj s premiérou Prečo práve on? rovnako uspela, keď si ju podľa televízie malo pozrieť 6,5 % divákov s podielom 21,2 %. V piatok zas večer viedla komédia Joj Rozchod, ktorá mala dosiahnuť rating 6 % s podielom 22,2 %.

V nedeľu celkovo zabodovali obe hlavné stanice. Markíze vyšiel špeciálny duel Na telo medzi nastávajúcou prezidentkou Slovenskej republiky Zuzanou Čaputovou a premiérom krajiny, Petrom Pellegrinim. Ako informovala televízia, dosiahol rating 4,3 % s podielom 23,8 %, tradične sú diskusie úspešnejšie v univerzálnej cieľovke, kde si debatu pozrelo 349-tisíc divákov s vysokým podielom 31,1 %, ktorý bol pre novodobú podobu relácie rekordný. Joj zas vyhrala s hlavným spravodajstvom, Noviny jej mali ísť na podiel 26,3 % a celkovo vyhrali celý víkend s 521-tisíc divákmi.

Počas týždňa k najsledovanejším programom patrili tradične Oteckovia, ktorí pri teplom počasí držia najmä najvyšší podiel spomedzi všetkých programov, uplynulý týždeň dosiahol priemernú úroveň okolo 35 %. Z večerných programov boli najvyššie Susedia, ktorí podľa Stratégií dosiahli rating 8,5 % s podielom 23,5 %, nasledovalo ich Dobre vedieť, ktoré malo dosiahnuť rating 8,4 % s podielom pod 24 %.

Horná Dolná si podľa Markízy pripísala rating 8,2 % s podielom 24 %, Chart Show jej o niečo stúpla na rating 7,8 % s podielom 23,3 %. Tentoraz už však stredu bezpečne vyhrala, keď novinka Rozum v hrsti výrazne padla na podiel 11,9 %, naopak, Naši stúpli na priemer Joj s podielom 16 %. Tradične Joj zahralo Inkognito, ktoré v pondelok spomedzi všetkých programov týždňa dosiahlo sledovalo spoločne s Dobre vedieť najviac divákov, oba programy šli pod úroveň 530-tisíc divákov. Susedia zaostali o 100-tisíc, ďalšie programy ešte výraznejšie. V komerčnej cieľovke Inkognito videlo 7,3 % divákov s podielom pod 21 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook