Televízna vojna pokračuje, JOJ paroduje Markízu!
23. augusta 2013  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Len pred pár dňami vyvolali upútavky k seriálu Búrlivé víno rozhorčenie generálneho riaditeľa JOJ Františka Borovského, ktorý si nedal servítku pred ústa a svoj názor priamo napísal na sociálnej sieti. Forma i vyskladanie upútavky Búrlivého vína sa nápadne ponášali na upútavky k novej sérii jojkárskeho Paneláku. Tento raz sa rozhodla dať úder pod pás JOJ, ktorá je známa doberaním si svojho mediálneho súpera cez obrazovku. Tento raz si za cieľ vybrala nový seriál Markízy Chlapi neplačú, ktorý mal mať pôvodný názov Slepá láska, neskôr názov V dobrom aj v zlom, ten však Markíza používala bez toho, aby si ho registrovala. Aktuálne vysiela záverečnú fázu kampane. JOJ nasadila upútavku na film Chlapci neplačú, ktorá evidentne paroduje upútavku k seriálovej novinke Markízy. Pozrite sa na obe upútavky. Bude z toho opäť vojna?