Talent sa vrátil na svoje čísla, dorovnal top programy týždňa! Tvoja tvár rástla, Milujem Slovensko dosiaľ najslabšie
15. októbra 2018  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Piatkový večer opäť pre Farmu, Milujem Slovensko a Všetko, čo mám rád s poklesom tesne vedľa seba.

V piatok si svoje čísla udržala iba Farma. Ďalší Duel jej vyniesol rating pod 7 %, čo v podieli predstavovalo hodnotu pod 21 %. Milujem Slovensko padlo na dosiaľ najslabšie číslo ratingom 4,6 % a podielom pod 14 %. Hneď vedľa neho skončila šou Všetko, čo mám rád, ktorú malo sledovať 4,5 % divákov s podielom iba cez 13 %. V celkovom publiku bola tentokrát najvyššie taktiež Farma s vyše 375-tisíc divákmi, Všetko, čo mám rád si malo pozrieť 370-tisíc divákov. Milujem Slovensko ich malo pod 305-tisíc.

Sobotnú sledovanosť opäť ovládla šou Česko Slovensko má talent, ktorá po dvoch týždňoch s ratingovým poklesom stúpla späť na svoje čísla ratingom 9,6 % a podielom takmer 27 %. Celkovo ju videlo 520-tisíc divákov. Premiérový film Nebezpečná rýchlosť na Markíze prepadol podielom iba 14,5 %, Záhady tela šli pod 12 %, celkovo mali cez 300-tisíc divákov.

V nedeľu si po minulotýždňovom páde na jedny z najslabších čísel vôbec polepšila Tvoja tvár znie povedome, jej rating sa zastavil na 8,5 % s podielom cez 28 %. Joj neuspela premiérová komédia Šéfka, ktorá jej priniesla podiel iba cez 15 %. Tvoja tvár mala spolu cez 445-tisíc divákov.

Z podvečera vystrelili piatkoví Oteckovia až pod 40 %, Súdna sieň si naopak pohoršila iba na takmer sedem percent. Sobotná Smotánka drží čísla, uhrala 23,5 %, Ant Man na Joj sa blížil ku 13,5 %. Nedeľný podvečer bol vyrovnaný, Susedia šli na 21 %, Nové bývanie podliezlo 22 %.

Medzi spravodajstvami bola Markíza najsilnejšia v piatok, keď jej Televízne noviny podliezli 31 % a celkovo si ich vybralo okolo pol milióna divákov, Joj zas najlepšie zahrali nedeľné Noviny, ktoré viedli vo svojom čase pri podieli takmer 26,5 %. Tieto Noviny sa zároveň stali najsledovanejším programom víkendu v univerzálnom publiku s vyše 640-tisíc divákmi. V komerčnej cieľovke na čelo trojice dní vyskočilo Česko Slovensko má talent.