Talent opäť top programom týždňa, Múmia vyskočila na čelo jesenných filmov! Piatok ovládla Farma
21. októbra 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Celkovo opäť dominovali týždňu Noviny, Markíze potvrdila po kauze nárast Farma, najslabší výkon v histórii šou nezopakovala Tvoja tvár, stúpla na priemer série.

Farma sa dostáva do formy, v akej sme ju nevídali ani v minulej jubilejnej sérii. Už v ostatných týždňoch postupne zvyšovala svoje podielové maximá, pričom aktuálna kauza na statku s napadnutím farmára a vyhadzovom súťažiaceho priniesla reality šou razantné zvýšenie sledovanosti. Farma s piatkovým duelom dosiahla u mladých divákov o vyše rating lepší výkon než pred týždňom a hneď o dva ratingy viac než s vyraďovacími časťami v septembri. Ostatne mal Duel dosiahnuť rating už 8,3 % a poskočiť tak v rebríčku top programov týždňa aj potvrdiť nárast zo štvrtka, podiel dosiahol úroveň 27,3 %. Farma dosiahla najlepší výkon série v celkovom publiku, keď ju sledovalo 461-tisíc divákov. Milujem Slovensko sa udržalo na svojich priemerných číslach jesene, v celkovom publiku skončilo ako dvojka so 422-tisíc divákmi.

Ďalší týždeň po sebe najsledovanejší hlavný program ostatných dní ponúkla opäť sobota vďaka šou Česko Slovensko má talent. Tá tentoraz rekord už neprekonala, u mladých divákov sa však dostala na rating 10,9 % s podielom 31,6 %. Celkovo si ju podľa televízie pozrelo 575-tisíc divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala najsledovanejším nespravodajským programom týždňa, u mladých divákov ju ratingovo prekonalo iba pondelňajšie Počasie Markízy ratingom 11 %. Záhady tela si v sobotu pozrelo na Jednotke 316-tisíc divákov.

V celkovom počte divákov týždeň ovládli nedeľné Noviny Joj, ktoré si pozrelo 662-tisíc divákov. Joj viedla aj s nedeľnou hlavnou ponukou, keď sa premiéra Múmia stala u mladých doteraz najsledovanejším filmom jesene ratingom 9,4 % a podielom 26,7 %. Tesne vyhrala večer aj v celkovom publiku s 389-tisíc divákmi, hlavnú šou Markízy Tvoja tvár znie povedome sledovalo 378-tisíc divákov. Celebritná šou u mladých divákov nepotvrdila prepad na dno zo všetkých sérií z minulého týždňa a vrátiť sa mala do okolia ratingovej sedmičky.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+