Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Talent opäť top programom týždňa, Múmia vyskočila na čelo jesenných filmov! Piatok ovládla Farma

Celkovo opäť dominovali týždňu Noviny, Markíze potvrdila po kauze nárast Farma, najslabší výkon v histórii šou nezopakovala Tvoja tvár, stúpla na priemer série.

Farma sa dostáva do formy, v akej sme ju nevídali ani v minulej jubilejnej sérii. Už v ostatných týždňoch postupne zvyšovala svoje podielové maximá, pričom aktuálna kauza na statku s napadnutím farmára a vyhadzovom súťažiaceho priniesla reality šou razantné zvýšenie sledovanosti. Farma s piatkovým duelom dosiahla u mladých divákov o vyše rating lepší výkon než pred týždňom a hneď o dva ratingy viac než s vyraďovacími časťami v septembri. Ostatne mal Duel dosiahnuť rating už 8,3 % a poskočiť tak v rebríčku top programov týždňa aj potvrdiť nárast zo štvrtka, podiel dosiahol úroveň 27,3 %. Farma dosiahla najlepší výkon série v celkovom publiku, keď ju sledovalo 461-tisíc divákov. Milujem Slovensko sa udržalo na svojich priemerných číslach jesene, v celkovom publiku skončilo ako dvojka so 422-tisíc divákmi.

Ďalší týždeň po sebe najsledovanejší hlavný program ostatných dní ponúkla opäť sobota vďaka šou Česko Slovensko má talent. Tá tentoraz rekord už neprekonala, u mladých divákov sa však dostala na rating 10,9 % s podielom 31,6 %. Celkovo si ju podľa televízie pozrelo 575-tisíc divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala najsledovanejším nespravodajským programom týždňa, u mladých divákov ju ratingovo prekonalo iba pondelňajšie Počasie Markízy ratingom 11 %. Záhady tela si v sobotu pozrelo na Jednotke 316-tisíc divákov.

V celkovom počte divákov týždeň ovládli nedeľné Noviny Joj, ktoré si pozrelo 662-tisíc divákov. Joj viedla aj s nedeľnou hlavnou ponukou, keď sa premiéra Múmia stala u mladých doteraz najsledovanejším filmom jesene ratingom 9,4 % a podielom 26,7 %. Tesne vyhrala večer aj v celkovom publiku s 389-tisíc divákmi, hlavnú šou Markízy Tvoja tvár znie povedome sledovalo 378-tisíc divákov. Celebritná šou u mladých divákov nepotvrdila prepad na dno zo všetkých sérií z minulého týždňa a vrátiť sa mala do okolia ratingovej sedmičky.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor