Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Svokra sa na Markízu vrátila úspešne, pondelok vystrelilo Inkognito s jubilujúcim Hudákom!

Markíza už od tohto týždňa nabehla na plnú letnú štruktúru.

Posledný týždeň pred prázdninami využívajú televízie na dobehnutie jarných programov prípadne už na definitívne rozbehnutie letných štruktúr. Markíza od tohto týždňa prešla na prázdninový program a Dobre vedieť tak v utorky vystriedala Svokrou, vo štvrtky nahradí zábavnú šou Zámena manželiek.

Svokre sa po dlhej pauze návrat na obrazovky vydaril. Ako informovala Markíza, prvá premiérová časť v tejto letnej sezóne dosiahla podiel na trhu 23,5 %, ratingovo sa dostala na 6,3 %, čo jej stačilo na post najsledovanejšieho programu dňa v komerčnej cieľovke. Odzrkadľuje to tak úbytok divákov pred obrazovkami v dôsledku mimoriadne teplého počasia. Reprízová komédia Matky rebelky dosiahla na Joj share 14,5 %. Od budúceho týždňa v utorky Joj rozbieha druhú sériu akvizičného seriálu 911.

V pondelok sa zas najvyššie z celého dňa dostala Joj s Inkognitom. Hlavnou hviezdou vydania bol Michal Hudák, ktorý v relácii oslávil 50. narodeniny. Šou vyskočila aj v teplom počasí podľa televízie na rating 7,9 % s podielom 26,2 % a stala sa najsledovanejším programom dňa. Platilo to aj v univerzálnej cieľovke, keď malo Inkognito najviac divákov z dňa, celkovo 552-tisíc.

Markíza za utorok vyzdvihla aj výkonnosť spravodajských programov, Televízne noviny jej v komerčnej cieľovke mali uhrať share 30,7 %. Celkovo najviac divákov však mali s tesným náskokom Noviny Joj, ktoré výrazne vyhrali spravodajský súboj v pondelok, kedy si ich pozrelo podľa Joj 438-tisíc divákov s podielom cez 30 % v univerzálnej cieľovke.

Čítať viac...
Nahor