Superstar s predposledným kastingom vyskočila na vrchol série, dotiahla sa už na čísla spred troch rokov!
26. marca 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Superstar sa podarilo prvýkrát v nedeľu odskočiť ostatným programom, oproti štartu šou značne rastie.

Piata federálna Superstar na Markíze naberá s kastingami divákov. Ostatnú nedeľu ponúkla ich predposledný zostrih, pričom druhý týždeň po sebe zaznamenala nárast divákov. Šou stúpla na dosiaľ najlepší rating série 10,9 %, čo podielovo znamenalo výkon 26,7 %. Piatu sériu pritom štartovala na ratingu 9,3 %, čo bolo pre televíziu nemalým sklamaním, výkonom 10,9 % už dorovnala úroveň zo štartu šou v roku 2015. V siedmom nebi minulotýždňový nárast nezopakovalo, vrátilo sa na štandardné čísla tejto jari, keď si ho malo pozrieť 8,5 % divákov s podielom 22,4 %. Emotívna šou mala už tradične celkovo viac divákov – pod 610-tisíc, kým Superstar malo sledovať vyše 485-tisíc divákov. Inšpektor Max mal prekročiť úroveň 385-tisíc divákov s podielom cez 15 %, v komerčnej cieľovke mal atakovať 6 ratingov s podielom cez 13 %.

Medzi menšími stanicami Šerifovia na Dajto dosiahli share pod 7 %, Wolverine na Plus mal ísť cez 5 %. Doma s filmom Rodinné hriechy neuspela podielom len nad dvojkou, Wau s Kosťami mala atakovať 3 %, Myšlienky vraha sa následne mali hýbať pod 2 a 3 %.

Počas dňa pútali pozornosť viaceré programy. Vysoko vyskočilo O 5 minút 12, v ktorom po rozhovore s novým premiérom Petrom Pellegrinim diskutovali Andrej Danko a Boris Kollár, reláciu si malo pozrieť cez 370-tisíc divákov s podielom až 26,5 % v 12+. Pozornosť pútal aj finálový futbalový zápas Kráľovského pohára, v ktorom Slovensko zdolalo domáce Thajsko, na menšej Plus sa prenos hýbal na podieloch okolo 11 a 10 % v 12+. Len o niečo menej to malo byť v komerčnej cieľovke. Na Dvojke zas následne pútali pozornosť finálové preteky ženského biatlonu, v ktorých Anastasia Kuzminová nakoniec neúspešne bojovala o veľký krištáľový glóbus, prenos sledovalo necelých 300-tisíc divákov s podielom až 18,5 %.

Susedia podvečer podliezli 22 %, Nové bývanie dizajn malo uhrať takmer 20 %. Televízne noviny sa mali dostať pod 27 %, Noviny atakovali 22 %. Celkovo si ich malo pozrieť vyše 590-tisíc divákov, Televízne noviny sa prehupli cez hranicu 565-tisíc divákov. Najsledovanejším programom dňa v celkovom publiku bolo Najlepšie počasie, v komerčnej cieľovke zas po prvýkrát vyhrala nedeľu Superstar.