Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Štartovať mala pred rokom: Markíza definitívne vytiahne kontroverznú novinku Svadba na prvý pohľad! Vieme, kedy

Markíza na začiatku roka začala už aj s televíznou kampaňou nového projektu, narýchlo ho z vysielania sťahovala.

Jeden z najambicióznejších a zároveň najotáznejších projektov Markízy sa konečne dostáva na obraz. Veľká svetová šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa objavila už vo viacerých krajinách s hneď niekoľkými sériami, vzbudila vo svete svojím konceptom nemalý rozruch a práve na to sa bude Markíza spoliehať pri uvedení tejto novinky.

Nový veľký formát mala Markíza pôvodne spustiť od februára tohto roka. Do vysielania dokonca nasadila už aj upútavky, štart bol naplánovaný na 12. februára. Nakoniec sa ale televízia rozhodla narýchlo novú šou z plánovaného vysielania stiahnuť, zrušila kampaň a program viac tento rok nenasadila. Markíza dôvody nikdy nekomentovala, režisér Peter Núñez však v júni poodhalil dôvody, keď prezradil, že na šou sa ešte stále v tom čase pracovalo a podoba šou finalizovala. Je tak zrejmé, že televízia pristúpila k prekopaniu formátu, resp. podľa všetkého už nakrútených dielov.

Svadba na prvý pohľad sa opäť v programe Markízy objavuje po prakticky roku. Tentokrát bude s formátom počítať ako s hlavnou ponovoročnou novinkou, vlani takto nasadzovala komediálny seriál Autoškola.

Podľa našich informácií Markíza plánuje nasadiť šou do utorňajšieho prime-time, čo by nebolo ani prekvapením. Práve v tento deň spravidla nasadzuje reality formáty či dramatickejšie ladené programy. Túto jeseň v utorky vysielala Sestričky a novinku Utajený šéf. Zaujímavosťou je, že aj Utajeného šéfa televízia sťahovala z plánov, pôvodne mal odštartovať už pred letom.

Kontroverzná novinka Svadba na prvý pohľad by sa v programe prvýkrát mala objaviť v druhý januárový týždeň, a teda odštartovať v utorok 7. februára o 20:30. Ide zatiaľ o prvý plány televízie, ktoré sa môžu meniť. Nasledovať by po nej mala Zámena manželiek, ktorú pravidelne vyťahuje Markíza v mimosezónnom období.

Formát s pôvodným názvom Married at First Sight vzbudzuje kontroverziu svojím základným konceptom. Markíza s prípravou novinky začala už v roku 2018, do povedomia sa začal formát dostávať pod názvom Láska je veda. Televízia vtedy hľadala účastníkov vo veku od 25 do 40 rokov, ktorí si chcú skutočne nájsť životného partnera a nie je v ich záujme len sebaprezentácia v televízii. Informácie od účastníkov následne spracovával tím expertov, ktorý na základe údajov vytvoril páry, ktoré majú najväčšie predpoklady vo spoločnom vzťahu uspieť.

Práve tento koncept spoločne s expertami je kľúčovou súčasťou celého formátu, aj keď ten samotný je v prvom rade reality šou než skutočnou zoznamkou. Dvojice sa totižto stretávajú po prvýkrát rovno pred televíznymi kamerami, a čo viac, rovno na vlastnej svadbe. Televízia tak zrealizuje svadbu dvojíc, po ktorej strávia spoločnú svadobnú noc aj medové týždne. V originálnom formáte spoločne žijú osem týždňov, počas ktorých sa spoznávajú a následne sa rozhodnú, či chcú spolu ostať alebo sa rozviesť. Rozísť sa môžu kedykoľvek v priebehu nakrúcania.

Formár Married at First Sight sa teší popularite vo viacerých krajinách. V USA aktuálne beží už ôsma séria a potvrdená je aj deviata. V Austrálii ešte tento mesiac odštartuje šiesta séria, v Británii vlani bežala tretia sezóna. Formát poznajú aj v susednom Poľsku, kde vlani prebehla tretia séria, ale aj vo Francúzsku, Nemecku či Taliansku.

Čítať viac...
Nahor