Šokujúce ráno pre Markízu: Nákladný Ostrov po veľkej kampani neuspel! Pomáhal si, ako mohol
7. septembra 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Televízia tlačila nástup reality šou na všetkých miestach, nepomohla ani záplava sociálnych sietí.

Obavy generálneho riaditeľa aj marketingového oddelenia Markízy sa naplnili. Jeden z najnákladnejších projektov v histórii Markízy Ostrov, ktorý Matthias Settele v Novom čase označil za riziko, pri štarte skutočne neuspel. Podľa našich informácií dosiahol s úvodným dielom rating len 6,6 % pri podpriemernom podieli 19,1 %.

Televízia mu pritom pomáhala, ako mohla, keď vynechala aj sponzorské odkazy medzi Športovými novinami a Ostrovom, kde chcela eliminovať prepínanie divákov, nenasadila k tomu ani prvý brejk ešte pred 21. hodinou. Markíza Ostrov vo veľkom tlačila v utorok na sociálnych sieťach, už tam sa dočkala vlažných reakcií. Podporila ho aj silnou inzerciou či billboardovou kampaňou, efekt nástupu veľkej šou však nevyvolala.

Popri Ostrovu sa s druhou sériou vrátili Naši, ktorí si vyskúšali nový vysielací deň. Utorok im má spolu so štvrtkom patriť pravidelne, za jarnými výkonmi pri štarte novej sezóny zaostali, boli však vyrovnaní s Ostrovom pri podieloch pod 19 a nad 20 %. Markíze premiérové Dobre vedieť! po Ostrove uhralo 20,5 %. Veľa si pre seba v utorok získala Jednotka s Nikto nie je dokonalý, šou v komerčnej cieľovke uhrala 15 %. V 12+ bola lídrom, v podieli prekročila 20 %.

Na menších staniciach Profesionáli aj Terminátor na Plus dosiahli podiel pod 7 %, len o desatinu za bolo Rýchlo a zbesilo 6 na Dajto. Vymenené životy na Doma dosiahli podiely pod 6 a 8 %, kriminálky CSI na Wau sa hýbali medzi 3 – 4 %.

Súboj sa na komerčných staniciach vyrovnal aj podvečer, keď Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla podiel tesne nad 17 %, Koleso šťastia atakovalo 18 %. Televízne noviny a Noviny mali vyrovnaný počet divákov, správy Markízy podielovo o málo prekročili 27 %, Noviny sa dostali na 25 %.