Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Šokujúce ráno pre Markízu: Nákladný Ostrov po veľkej kampani neuspel! Pomáhal si, ako mohol

Televízia tlačila nástup reality šou na všetkých miestach, nepomohla ani záplava sociálnych sietí.

Obavy generálneho riaditeľa aj marketingového oddelenia Markízy sa naplnili. Jeden z najnákladnejších projektov v histórii Markízy Ostrov, ktorý Matthias Settele v Novom čase označil za riziko, pri štarte skutočne neuspel. Podľa našich informácií dosiahol s úvodným dielom rating len 6,6 % pri podpriemernom podieli 19,1 %.

Televízia mu pritom pomáhala, ako mohla, keď vynechala aj sponzorské odkazy medzi Športovými novinami a Ostrovom, kde chcela eliminovať prepínanie divákov, nenasadila k tomu ani prvý brejk ešte pred 21. hodinou. Markíza Ostrov vo veľkom tlačila v utorok na sociálnych sieťach, už tam sa dočkala vlažných reakcií. Podporila ho aj silnou inzerciou či billboardovou kampaňou, efekt nástupu veľkej šou však nevyvolala.

Popri Ostrovu sa s druhou sériou vrátili Naši, ktorí si vyskúšali nový vysielací deň. Utorok im má spolu so štvrtkom patriť pravidelne, za jarnými výkonmi pri štarte novej sezóny zaostali, boli však vyrovnaní s Ostrovom pri podieloch pod 19 a nad 20 %. Markíze premiérové Dobre vedieť! po Ostrove uhralo 20,5 %. Veľa si pre seba v utorok získala Jednotka s Nikto nie je dokonalý, šou v komerčnej cieľovke uhrala 15 %. V 12+ bola lídrom, v podieli prekročila 20 %.

Na menších staniciach Profesionáli aj Terminátor na Plus dosiahli podiel pod 7 %, len o desatinu za bolo Rýchlo a zbesilo 6 na Dajto. Vymenené životy na Doma dosiahli podiely pod 6 a 8 %, kriminálky CSI na Wau sa hýbali medzi 3 – 4 %.

Súboj sa na komerčných staniciach vyrovnal aj podvečer, keď Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla podiel tesne nad 17 %, Koleso šťastia atakovalo 18 %. Televízne noviny a Noviny mali vyrovnaný počet divákov, správy Markízy podielovo o málo prekročili 27 %, Noviny sa dostali na 25 %.

Čítať viac...
Nahor