Sledovanosť: Prezidentská debata na Markíze tento raz Vdovu potopila
26. marca 2014  //  Aktuálne  //  Bez komentárov

Sledovanosť prezidentských debát s blížiacim sa druhým kolom volieb stúpa, súboj Markízy a Joj po dvoch týždňoch dopadol úplne inak.

Markíza sa pred druhým kolom volieb rozlúčila s prezidentskými debatami na svojej stanici diskusiou Roberta Fica a Andreja Kisku. Prezidentský duel sledovalo od trištvrte na desať do takmer jedenástej hodiny vyše 470-tis. divákov starších ako 12 rokov. V skupine 12-54 podiel diskusie dosiahol podľa našich informácií 25,6 %, čím sa vytvoril priepastný rozdiel medzi lídrom trhu a druhou Jojkou. Tá so seriál Vdova prepadla na absolútne minimum s podielom pod 11 %. Nezopakovala sa tak situácia spred dvoch týždňov, kedy menej zaujímavá debata kandidátov na prezidenta na Markíze podľahla seriálu s podielom okolo 13 %. Vdova vtedy dosiahla taktiež podpriemerný podiel 14 %.

Po ôsmej večer bolo lídrom opäť Búrlivé víno, tento raz s podielom pod 31 %, dve až tri percentá oproti stratil aj Panelák s výsledkom pod 19 %. O slabší výkon seriálov sa aj tento utorok postarala relácia Nikto nie je dokonalý na Jednotke s podielom takmer 12 % v 12-54.