Joj začína rásť v prime-time, po dlhom čase môže hovoriť o úspechu
25. marca 2014  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Trhová dvojka v pondelok získala v prime-time podiel takmer 22 %, čo s ohľadom na slabo výkonné Kukátko a bežné nastavenie s Panelákom je pre televíziu úspech. Nad hranicou 20 % sa jej darí držať čoraz častejšie.

Kukátko si posledný týždeň pred presunom do štvrtkového zábavného okna Joj na čas 22:30 polepšil. Oproti výkonu spred týždňa javiskový sitkom posilnil o vyše 2 percentuálne body a pozrelo si ho takmer 16 % divákov. Zďaleka však nestačilo na konkurenčné Rodinné prípady Markízy, tie sledovalo vyše 25 % divákov. Súboj po ôsmej hodine skončil spokojne pre obe televízie, pre Joj v rámci možností, keď Panelák uhral podiel okolo 21 %, pre Markízu v plnej sile s Búrlivým vínom vysoko nad hranicou 33 %.

Napriek tomu, že sa v súčasnosti môže Joj spoľahnúť jedine na X Factor a Panelák, televízii sa darí zvyšovať svoj podiel v prime-time. Veľkú zásluhu na tom má presun KRIMI z Plus na hlavný kanál, keď špecializované spravodajstvo na kriminálne témy čoraz významnejšie posilňuje čas Joj medzi 20:00 a približne 20:20. Skrátenie Veľkých novín posun Športu mimo konkurencie športových správ Markízy taktiež Joj pomohlo, darí sa aj Najlepšiemu počasiu. Joj tak po zmenách stabilne s prime-time podielom prekračuje hranicu 20 %, minulý týždeň sa jej to nepodarilo iba počas jej klasicky najslabších dní v piatok a sobotu. Týždne pred tým sa jej prekročiť päťkrát do týždňa túto hranicu nedarilo vôbec.