skylink-nova-identita-kampan-outdoor
Skylink od mája kompletne zmení vizuál! Pozrite si ukážky, nové logo aj tv spot
28. apríla 2017  //  Aktuálne, Tlač  //  Bez komentárov

Spoločnosti M7 Group S.A., pod ktorú Skylink patrí, zjednocuje vizuál pre všetky trhy.

Satelitná platforma Skylink mení od mája svoju vizuálnu podobu. Rovnakú zmenu postupne podstúpia aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group S.A. Nová podoba značky Skylink bude predstavená 1. mája 2017. Dôjde k zmene hlavného grafického prvku loga, ktorý bude po novom rovnaký pre všetky televízne platformy luxemburskej spoločnosti M7 Group S.A., ako aj k zmene logotypu (spôsobu zobrazenia názvu značky). Úpravami samozrejme prejdú aj webové stránky a všetky ďalšie marketingové materiály. Redizajn sa odrazí rovnako v masívnej reklamnej kampani, ktorá štartuje začiatkom mája.

“Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom (krasohľadom), ktorý symbolizuje programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group v krajinách Beneluxu (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), Rakúsku (HD Austria) a Nemecku (M7 Deutschland). Rozsah a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov kampane,” píše operátor.

Celková stratégia Skylinku, ani celej skupiny M7 Group S.A., sa zmeniť nemá: “Kľúčovými hodnotami, okrem bohatej a žánrovo pestrej ponuky, zostáva dôraz na najlepšiu možnú kvalitu a flexibilitu.” Jaromír Glisník, člen predstavenstva M7 Group, k tomu dodáva: „ Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, a preto je logické, že časom dochádza k vývoju aj tu. Nový smer viac integruje všetky značky v rámci skupiny, pôsobí modernejším dojmom a zároveň poskytuje priestor pre výraznejšie odlíšenie našej komunikácie od ostatných značiek na trhoch, kde ponúkame svoje služby.“

Nové logo Skylink
skylink-nova-identita-maj-2017

TV spot s novou identitou

Nová vizuálna identita Skylink