Siedme nebo sa vrátilo ako top program víkendu, sobotu bez Talentu ovládol futbal!
18. novembra 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Joj tradične v druhej polovici jesene vytiahla do prime-time rodinnú šou V siedmom nebi, s najlepším výkonom roka ju dostala do silného vedenia.

Víkend tento týždeň ovplyvnil futbal. Joj preň v sobotu vynechala svoju ťažiskovú šou Česko Slovensko má talent, ktorá sa v rámci pravidelných výkonov hlavných programov televízií drží na čele jesene a zaradila reprízovú romantickú komédiu Dieťa Bridget Jonesovej. Rovnaký filmový žáner túto sobotu ako alternatívu k futbalu vytiahla aj Markíza. Jednotka s kvalifikačným futbalom Slovenska proti Chorvátsku bez problémov viedla, celkovo si polčasy pozrelo 540 a 444-tisíc divákov. U mladých divákov sa ratingy hýbali na úrovni 9,5 a 8,5 %, komerčné televízie zas na úrovni 6,4 a 5,4 % v prospech filmu Dovolenka za trest na Markíze.

Markíza aj v nedeľu po skončení šou Tvoja tvár znie povedome už ráta iba s filmami, uplynulý týždeň však programovou zmenou zaradila pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie na 20:30 spomienkový dokument Nežná 30 – cesta k slobode. Pozrieť si ho malo spolu 325-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke získala Markíza podľa sociálnych sietí rating 7,6 % s podielom 18 %. Joj v túto nedeľu štartovala o čosi skôr, ako predošlé roky, novú sériu rodinnej šou V siedmom nebi, ktorá ju dostala do večerného vedenia u mladých ratingom 8,9 %, celkovo si program pozrelo 622-tisíc divákov s podielom 29,2 %, čo bolo pre Siedme nebolo najlepší výkon roka. Joj väčšinu predošlej série, osem častí, odvysielala túto jar vo februári a marci.

Najsledovanejším programom víkendu bolo nedeľné Najlepšie počasie, ktoré sa malo dostať na úroveň 662-tisíc divákov, nasledovalo ho spomínané Siedme nebo. V komerčnej cieľovke zas najvyššie vyskočilo nedeľné Počasie Markízy s ratingom 11,1 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+