Pondelok prevalcoval futbal, s Novinami na čele jesene! Sestričky prvý raz nestačili na Talent, vyhral v oboch cieľovkách
11. septembra 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Sestričky si udržali čísla väčšinu divákov zo štartu druhej série, Talent popri nim značne porástol.

Úspešný zápas Slovenska proti Maďarsku v rámci kvalifikácie na futbalové EURO 2020, drží zatiaľ prvenstvo v komerčnej cieľovke v rámci celej jesennej sezóny. Prvý polčas pondelňajšiu duelu tesne prekročil aj výkon sobotňajšieho Talentu, keď uhral podľa Stratégií rating 10,5 % s podielom 27,4 %. Druhý polčas zaostal minimálne ratingom 10,2 % a, prirodzene, ešte vyšším podielom 33,9 %. Výrazne silný bol futbal aj v rámci celkovej sledovanosti, keď si ho priemerne podľa RTVS pozrelo 585-tisíc divákov s podielom 29,1 %. Informovali Aktuality.sk. Samotný prvý polčas sa mohol stať zatiaľ najsilnejším programom sezóny aj v 12+, v pondelok ho však tesne predbehlo hlavné spravodajstvo Joj, Noviny si pozrelo 592-tisíc divákov.

Futbal mal u mladých oslabiť komerčné programy, Susedia stratili oproti štartu série rating výkonom 8,1 % a podielom 21,2 %, Inkognito bolo zatlačené o takmer jeden a pol ratingu s 5,6 % a podielom 14,9 %. Susedov opäť predbehlo v celkových číslach, kde si ho pozrelo 382-tisíc divákov.

Po sobotnom výskoku si polepšila šou Česko Slovensko má talent aj v druhom súboji so Sestričkami. Kým tie podľa sociálnych sietí dosiahli takmer rovnaký výkon, ako z úvodu série, ratingom 8 %, poklesli skôr v podieli, Talent posilnil o vyše rating na 8,9 % s podielom 26,8 %. Stal sa tak najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. Pre Talent to znamená prvú výhru nad Sestričkami aj v komerčnej cieľovke. Projekty sa stretli už vlani, a to pri štarte Sestričiek. Talent im vtedy konkuroval druhým vydaním siedmej série, seriál Markízy vyhral ratingom 9,, %, Talent dosiahol úroveň 8,8 %.

Tento utorok si talentovú šou celkovo podľa televízie pozrelo 462-tisíc divákov, vo svojom čase bola výraznejším lídrom. Najviac divákov v utorok sledovalo opäť Noviny Joj, mali ich 507-tisíc, nasledujúce Počasie Markízy na ne stratilo iba päťtisíc divákov.