Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Utajený šéf naďalej hitom, vystrelil aj s českou časťou! Nový život väčšinu udržal, Joj celodenným lídrom

Markíza pre štart Nového života operatívne vrátila do vysielania Utajeného šéfa, prebrala české vydania zo sesterskej Novy.

Druhý deň veľkého súboja Markízy a Joj opäť priniesol uspokojivé čísla pre obe televízie. Znovu sa komerčným, a tentoraz aj celkovým, lídrom stala Markíza, ktorá práve pre štart nového denného seriálu Joj vytiahla operatívne do programu vlaňajší jesenný hit Utajený šéf, z ktorého mohla aj na začiatku januára uviesť premiérové epizódy.

Tentoraz však už nejde o slovenské časti, ale vydania, ktoré odvysielala ešte v roku 2018 jej televízna sestra Nova. Celkovo má takto k dispozícii šesť epizód, pričom prvá z nich dokázala nadviazať na vysokú úroveň Utajeného šéfa z jesene, keď podľa Markízy dosiahla rating 11,3 % s podielom 27,2 %. Slovenská verzia šou dosahovala vlani na konci roka ratingy okolo 12 – 13 %.

Joj napriek tomu ale udržala väčšinu divákov svojho nového seriálu Nový život, ktorý si v druhý deň vysielania pripísal rating 9 % s podielom 23 %. Podielovo dokonca minimálne rástol, čo odkazuje na očakávaný menší počet divákov pri obrazovke ako vo sviatočný pondelok na Troch kráľov. Seriál si tak udržal pozíciu, v celkovom publiku mu už divákov výraznejšie bral Utajený šéf, než pondelňajšia filmová premiéra cielená viac na mladých divákov, reality šou bola lídrom aj v celkovom publiku s 547-tisíc divákmi, Nový život si pozrelo 477-tisíc divákov pri strate takmer dvoch podielových bodov oproti pondelku. Joj opäť odvysielala zdvojenú epizódu seriálu. Oddnes už bude vysielať po jednej časti, po 21:30 štartuje premiéru návratu Beverly Hills 90210. Markíza celý večer prekryje s premiérovou Chart Show.

Joj ešte v utorok, kedy mali školáci prázdniny, udržala sviatočný filmový program, čo jej vynieslo silnú pozíciu počas dňa. V oboch hlavných cieľovkách sa totiž stala celodenným lídrom, uspelo jej celé denné pásmo, najvyššie sa dostali reprízy z predošlých večerov, Manžel na skúšku jej podvečer uhral takmer 21 %, vystrelila predošlá repríza animáku Vaiana: Legenda o oceáne s podielom až 30,3 %. Oba filmy sa hýbali okolo 5 – 5,5 ratingu, čo je aj dvojnásobok oproti bežným výkonom v pracovné poobedia televízie.

Najsledovanejším programom dňa sa stali Noviny Joj, ktoré si podľa televízie pozrelo celkovo 642-tisíc divákov s podielom 28,6 %, Televízne noviny obsadili tretiu priečku dňa so 613-tisíc divákmi. Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bol Utajený šéf.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor