Návštevníci skončili, finále prebehlo hlboko v noci! Dobre vedieť potvrdilo nárast
4. novembra 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Reality šou Joj ukončila mimo pozornosti divákov.

Jeden z hlavných jesenných projektov televíznej dvojky skončil svoju televíznu púť. Podobne ako markizácky Ostrov ani Návštevníci divákov nezaujali a krátko po štarte sa začali zosúvať do neskorších hodín. Finále historickej reality šou dokonca prebehlo počas hlbokej noci, vytrvalí diváci si na meno víťaza museli počkať do jednej ráno. Šou potvrdila neúspech, predposledná časť vysielaná okolo 23-tej prepadla pod deviatkou, finále malo dosiahnuť podiel 13,4 %.

Čísla zo stredy potvrdilo Dobre vedieť!, ktoré malo získať deväť ratingov a podiel 25 %. Naši opäť podliezli 6 ratingov, v podieli prekročili 15 %. Inkognito atakovalo 19 %, reprízové Dobre vedieť! uhralo 19,5 %. Atletiko Cvernofka nedokáže dosiahnuť na priemer stanice ani v neskoršom čase, podliezlo 20 %. Je to však viac, ako tento týždeň dokázal vybojovať v rovnakom čase podobne odsunutý Ostrov. Zlaté časy na Jednotke šli nad 9 a 7 % v 12+ a 12 – 54.

Na menších Profesionáli získali vyše 7 %, snímka Nesmrteľný zas 6 %. Vymenené životy šli nad 6 a na takmer 8 %, Dajto s filmom Kriminál uhralo 5,5 %. Wau a jej tradičné kriminálky CSI sa hýbali medzi 3 – 3,5 %.

Podvečer Búrlivé víno podliezlo 19 %, predstihlo však šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá atakovala 18 %. Televízne noviny získali share 26 %, udržali sa pred Novinami, ktoré v podieli prekročili 23 %. Na vrchol dňa sa dostalo Počasie Markízy.