Naši stále nízko, Atletiko Cvernofka už vybuchlo! Valcovali Noviny, novinka Zlaté časy uspela
23. septembra 2016  //  Aktuálne  //  Bez komentárov

Z nového komediálneho seriálu Markízy hit už, zdá sa, nebude, jarný ťahák Joj zas stráca formu.

Jednotka vo štvrtok uviedla svoju novinku Zlaté časy, ktorú pripravila pri príležitosti 60. výročia Slovenskej televízie. 14-dielny formát s Elenou Vacvalovou a Danom Heribanom odštartoval s 235-tisíc divákmi a podielom 11,5 % v skupine 12+. Uspel aj v komerčnej cieľovke, kde dosiahol share 10 %. Klesli komerčné stanice, Dobre vedieť! spadlo pod 22 %, oproti minulému štvrtku stratili aj Naši s podielmi pod 16 %. Joj odsunula ešte viac Návštevníkov, keď zaradila reprízové Inkognito, dostala sa pod 14 %. Nebola však ďaleko od Markízy, ktorej prvýkrát prepadol komediálny seriál Atletiko Cvernofka s podielom pod 16 %.

Tentoraz mali medzi menšími najviac divákov Vymenené životy, dva diely uhrali podiely okolo 8 a 10,5 %. Profesionáli na Plus šli pod 8 %, film Agenti v sukniach: Aký otec, taký syn zas pod 7 %. Svetový pohár na Dajto od pol desiatej šiel po tretinách na 7, cez 10 a až pod 13 %. Posilňovať svoj prime-time sa darí Wau, kriminálky CSI dosiahli podiely pod 5 a takmer 5,5 %.

Podvečer sa späť na čelo dostalo Koleso šťastia, s podielom nad 19 % však skončilo pod priemerom Markízy. Nad priemerom svojej stanice bola Moja mama varí lepšie ako tvoja s výkonom pod 19 %. Následne boli vyrovnané Krimi s Televíznymi novinami, ktoré dosiahli podiel len cez 23 % a výrazne ich prevalcovali Noviny Joj s podielom až pod 29 %. Stali sa zároveň najsledovanejším programom dňa.