Naši pri štarte mimoriadne valcovali: Po Hornej Dolnej vznikol ďalší hit!
8. januára 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Komediálny seriál Joj odštartoval nečakane silný, po odvysielaní získal veľkú podporu divákov.

Situácia spred roka sa opakuje. Aj tento rok odštartoval ako prvý z nových projektov komediálny seriál, ktorý sa dočkal výdatnej podpory počas sviatkov. Vlani takto Markíza spustila Hornú Dolnú, teraz sa na Joj uviedli Naši. Obom seriálom to prinieslo podobný úspech.

Naši odštartovali s veľkým úspechom, keď vyskočili pre Joj mimoriadne vysoko s ratingom oboch častí 14,4 % so započítaním sledovanosti. Podiely oboch častí sa dostali na rekordné podiely 35,7 % a 36,8 %. Televízii sa podarilo udržať divákov s obomi časťami, s druhou v komerčnej cieľovke dokonca napriek brejku rástla. Celkovo sledovalo Našich v 12+ 635 a 621-tisíc divákov.

Čítajte viac: Naši sa trafili do života slovenských rodín! Toto sú dôvody, prečo seriál uspel

Búrlivé víno si udržalo vo väčšine svojich divákov s ratingom 6,7 %, podiel sa prepadol na hodnotu len 17 %. So Svokrou už bolo lídrom s podielom takmer 26 %, film Joj Nebezpečne blonďavá uhral podiel pod 23 %.

Medzi menšími Profesionáli Plus tesne prešli cez 8 %, Hadí kráľ dosiahol share 5,5 %. Dajto vyskočilo s filmom Dannyho jedenástka a podielom cez 7 %, Doma mala slabší deň s Mentalistom a podielmi okolo 3 a 4 %.

Podvečer už boli nadpriemerné Divoké kone, ktoré uhrali podiely nad a pod 20 %. Rodinné prípady bez konkurencie Moja mama varí lepšie ako tvoja šli nad 20 %. Televízne noviny tesne prekročili 28 %, Noviny šli cez 26 %.

Joj sa darilo nielen večer ale aj s denným programom, spoločne s úspechom Našich sa stala celodenným lídrom s podielom 21,8 %. Markíza dosiahla priemerný denný podiel 20,5 %. V prime-time sa Joj blížila až k 29-tim percentám, Markíza prekročila 21 %.