Markíza už ukázala novinku Utajený šéf: Už teraz je jasné, že nová šou sa pokračovania dočkať nemusí!
30. októbra 2019  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Televízia sa pôvodne novinku zdráhala uviesť v silnej sezóne, napriek pochybnostiam ju nakoniec vytasí v obchodne dôležitom novembri.

Už o dva týždne štartuje Markíza svoju jedinú tohtosezónnu novinku Utajený šéf. Slovenská verzia svetového formátu, ktorý lokalizovali krajiny po celej planéte, sa dočkal slovenskej verzie po tom, čo tú svoju realizovala a vysielala vlani Nova, pričom má pripravovať aj jej pokračovanie.

Markíza pôvodne s novinkou rátala mimo obchodne dôležitého obdobia, plánovala ju nasadiť v období klesajúcich ratingov na konci jarnej sezóny v júni. Svoje prvé plány napokon nezrealizovala šou si odložila. Vyťahuje ju uprostred jesene, pričom to s ňou nakoniec predsa len skúsi v kľúčovom období roka počas novembra, ktorý je pre televízie dôležitý. Nasadí ju do jej vôbec aktuálne najsilnejšieho slotu na utorky, kde sa jej rekordne rozbehli Sestričky a už druhý týždeň po sebe vylepšili svoje najlepšie výkony v histórii seriálu.

Markíza by podľa informácií z televízie mohla mať pripravených len pár častí Utajeného šéfa, pričom už teraz je viac ako otázne, či nebudú aj jediné. Všetko môže zmeniť prípadná výkonnosť novinky, podľa zákulisných informácií však výroba programu na Slovensku nebola jednoduchá a televízia tak aj preto nenatočila viac epizód. Nakoniec môže mať pripravených len pár vydaní, ktoré jej vydržia do polovice decembra.

Televízia dva týždne pred štartom spustila aj kampaň na novinku, z ktorej ukazuje prvé zábery. Úvodná časť sa bude odohrávať v slovenskom pivovare Urpiner, ktorého šéf si vyskúša prácu radového zamestnanca v prestrojení.

O formáte Utajený šéf
Reality šou Utajený šéf predstavuje vysoko postavených manažérov, ktorí týždeň pracujú v utajení vo svojich spoločnostiach. Manažér vymení oblek za montérky, počítač za lopatu a porady v klimatizovaných kanceláriách za kmitanie na najnižšej možnej pozícii vo vlastnej firme. Na päť dní sa vmiesi medzi svojich zamestnancov a zistí, čo by sa inak nikdy nedozvedel.

Šéf na vlastnej koži spozná, že vízie v excelovskej tabuľke vyzerajú ambiciózne, no v bežnej praxi sú niekedy nerealizovateľné. V pozícii bežného zamestnanca odhaľuje, kde nezmyselné nároky brzdia chod firmy a vyháňajú kvalitnú pracovnú silu, kde sú skryté rezervy, ktoré by mohli zvýšiť zisk. A tak zatiaľčo kmitajú, kolabujú, či iba neveriacky krútia hlavou, ich podriadení vôbec netušia, že zaúčajú, chvália či nadávajú vlastnému šéfovi. A že mu často otvorene hovoria, čo by vlastnému šéfovi nikdy nepovedali: úprimnú pravdu. 

Radový zamestnanec je najdôležitejší článok firmy, práve na ňom stojí, či firma funguje, ako má. Šéfovia často netušia, že práve oni odovzdávajú viac, než musia. Majú vlastné nápady, potenciál a pomohli by firme v ďalšom raste. Po týždni práce v niekoľkých častiach firmy sa šéfovia vrátia ku svojej skutočnej identite a tvárou v tvár sa stretnú so zamestnancami, ktorí sa nevedomky postavili svojmu šéfovi.