Markíza pred odchodom z DVB-T stupňuje kampaň, nasadila nové spoty!
28. decembra 2016  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Televízia počas celých sviatkov intenzívne komunikuje odchod z terestriálu, pridala ďalšie kampane.

“Markízu budete v roku 2017 milovať.” Televízia v posledných dňoch tohto roka nasadila do vysielania novú kampaň, v ktorej promuje svoje pôvodné programy či filmové premiéry pre rok 2017. Vyťahuje v nich to najsilnejšie, čo má pripravené, pričom spoty neslúžia len na prezentáciu budúcoročných plánov.

Markíza po celé sviatky intenzívne komunikuje svoj odchod z DVB-T a s kampaňou ešte nekončí. Divákov sa snaží rôznymi cestami presvedčiť, aby o ňu v budúcom roku nechceli prísť a v prípade príjmu televízneho signálu cez anténu riešili alternatívny zdroj príjmu. Pre televíziu je dôležité zvládnuť ukončenie terestriálneho vysielania bez čo najväčšej ujmy a čo najskôr sa v prípade straty priblížiť k pôvodným číslam sledovanosti. Televízia už bez tohto v posledných rokoch stráca, teraz pritom môže pokles čakať aj menšie kanály. Tie televíziu vedeli v prípade jej pádu podržať.

Líder v spotoch avizuje väčšinu najvýraznejších programov pre budúci rok. Chýba v nich však napríklad nový seriál s Alexandrom Bártom Detektív Dušo, ktorý mal byť pôvodne jedným z prvých, s ktorými mala televízia v tomto roku vyrukovať. Z filmov televízia avizuje premiéry Gravitácia (Gravity), Podfukári 2 (Now You See Me 2) , 96 hodín: Zúčtovanie (Taken 3), Oblivion, Jupiter na vzostupe (Jupiter Ascending)Terminator Genisys, Pád Londýna (London Has Fallen) či Bod zlomu (Point Break).