KRIMI do štyroch dní predbehli Veľké noviny JOJ!
21. marca 2014  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Hlavná spravodajská relácia Joj po presune na 19-tu hodinu, zmene názvu aj vizuálu v sledovanosti oslabila. Včera dokonca nestačila ani na menšie správy KRIMI, ktoré jej kedysi v sledovanosti iba významne sekundovali.

To, čo sa menšej spravodajskej relácii Joj KRIMI nedarilo počas jej nastavenia o 19:00, sa jej podarilo teraz po návrate z Plusky na hlavný kanál. KRIMI si v čase o 20:00 už na Plus získavali čoraz väčšiu divácku základňu a teraz sa jej diváci pomaly presúvajú na Jojku. Podľa našich informácii KRIMI včera rástli o jeden rating oproti priemernému výkonu predošlých troch vydaní na Joj a v podieli narástli na vyše 25 %. Hlavná spravodajská relácia Joj, Veľké noviny, mala za KRIMI zaostať o približne 30-tis. divákov, podiel sa však pohyboval podobne okolo 25 %. V KRIMI sa po presune na Joj nevysiela reklamný brejk narozdiel od hlavných správ, čo relácii taktiež pomáha. Joj narástol aj Šport s výkonom takmer 22 %, Najlepšie počasie získalo stabilný podiel okolo 25 %. Markíza so spravodajským blokom neoslabila, Televízne noviny sledovalo takmer 39 % divákov, Športové noviny prekrývajúce sa s KRIMI takmer 35 % a Počasie skončilo tesne pod hranicou 30 %.

S výsledkom večerného programu už na Kolibe takú radosť nemali. Karty zamiešala aj Európska liga na Dvojke s polčasmi okolo 6 a takmer 10 %. Panelák sa tak musel uspokojiť s podielom iba okolo 19 %, Profesionálom sa v posledných týždňoch nedarí, tento štvrtok si ich pozrelo okolo 16 % divákov. Markíza sa po minulotýždňových výkyvoch Búrlivého vína vrátila na svoj štandard, keď v čase jeho vysielania obsadila vyše 31 % trhu. Rodinné prípady už tak silné neboli, pozrelo si ich okolo 23 % divákov.