Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

K novej Sedmičke už pozýva Milan Lasica! Formát výrazne mení vizuál

Joj začala návrat Sedmičky promovať.

Návrat relácie Sedem už avizuje Joj aj televíznym divákom. Do vysielania aktuálne nasadzuje upútavku, v ktorej vystupuje jeden z hlavných protagonistov naprieč celou históriou formátu, Milan Lasica. Naznačuje v nej, prečo program televízia vracia na obrazovky. „Naozaj si myslíte, že už nie je o čom hovoriť?“ pýta sa.

Upútavka na reláciu Sedem

Politická glosa na obrazovke dlhodobo absentuje a hlad po nej vznikol najmä v minulom roku po zostavení novej vlády na Slovensku či udalostiach zo sveta. Joj tak podľa všetkého reaguje aj na tieto udalosti. „Tento typ relácie na Slovensku dlhodobo chýbal. Keďže absentoval formát, ktorý by dianie okolo nás pomenovával pravými slovami, rozhodli sme sa pre návrat,“ povedala PR manažérka Joj, Katarína Gajdošíková. „Po šiestich rokoch sa televízneho návratu dočká obľúbená relácia Sedem, ktorá bude najmä v súčasnom hektickom období glosovať spoločenské a politické dianie na Slovensku aj vo svete,“ uviedol zas cez sociálnu sieť generálny riaditeľ Joj, Marcel Grega.

Sedem výrazne zmení svoju grafiku. Joj tentoraz formát štylizuje decentnejšie a do štýlu pripomínajúcom late-night show. Réžiu formátu prevezme režisér spravodajstva Joj, Peter Baláž.

sedem-nova-grafika-marec-2017

Glosátormi aj v nových častiach ostanú známe tváre Oľga Feldeková, Milan Kňažko, Marián Leško či spomínaný Milan Lasica, moderátorkou bude opäť Elena Vacvalová. Sedem bude Joj vysielať pravidelne vo štvrtky o 22:00, po prvýkrát 23. marca. Nakrúcanie bude prebiehať v deň vysielania.

Sedmičku na obrazovky dostala Markíza v roku 2001 pod názvom Sedem s.r.o., ukončila ju koncom roka 2008. Lasica vtedy za koncom programu videl politické tlaky. Po relácii však hneď na jar 2009 siahla Joj, názov upravila na Sedem. S výkonnosťou však nebola spokojná, v priebehu sezón ju odsúvala do horších časov. Vysielanie nakoniec stopla najprv na neurčito počas jari 2011, nakoniec už však reláciu nevrátila. Formát úplne nezanikol, pokračoval ako kultúrny program či v rádiu.

Logo relácie na Joj
sedem-logo

Záber z relácie na Markíze
sedem-sro

Čítať viac...
Nahor