Joj uzavrela svoj dosiaľ najúspešnejší jarný program Prázdniny, takto bude vyzerať ich nástupca Hotel! Milenky klesli
26. marca 2018  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Televízia si v súboji s konkurenciou značne pomohla druhou sériou Prázdnin, v stredy aj piatky vďaka nim na niekoľko týždňov ovládla.

Kým vlani sa najlepšie do nového roka rozbehla Joj, tento ich ide karta Markíze. Popri Oteckoch či Susedoch sa jej podaril štvrtkový obrat s Hornou Dolnou a postupne jej narastá aj nedeľa so Superstar. Joj okrem návratu V siedmom nebi a stabilnom Inkognite povolala od polovice februára do služby Prázdniny, ktoré aj v druhej sérii potvrdili popularitu a pomohli Joj presadiť sa v súboji s konkurenciou. Okrem stried, kedy vyhrávali nad vlažnou Chart Show zatlačili najmä piatkový veľký seriál Markízy Milenky, ktorý napriek kolísavým výkonom nepredvádza zatiaľ očakávané a presvedčivé výkony.

Prázdniny síce oproti prvej sérii stratili a klesli aj v piatkovom finále, naďalej však Joj priniesli nadpriemer s ratingom 9,1 % a podielom 26,3 %. Pre televíziu sú dosiaľ jej najsledovanejším jarným projektom v komerčnej cieľovke spoločne s niektorými vydaniami Siedmeho neba resp. Novín. Tie sa opäť držia najvyššie na celom trhu v celkovom publiku. Milenky po minulotýždňovom náraste klesli na rating 7,3 % s iba priemerným podielom 21,1 %. Slabou sledovanosťou prekvapilo Milujem Slovensko, ktoré malo atakovať len 3 ratingy s podielom 9 %.

Prázdniny, ktoré sa stali februárovou a marcovou posilou Joj vystrieda od apríla nová séria Hotel. Projekt, ktorý taktiež prinesie aj odľahčené prvky a humor obsadí rovnaké miesto ako Prázdniny, keď ho Joj nasadzuje od 4. apríla na stredy a piatky o 20:35. Televízia už ukázala aj prvé zábery seriálu.

Z ďalších piatkových programov Veľký balík uhral vyše 15 %, vo svojom čase bol lídrom, keď film Dokonalé alibi na Markíze prepadol výkonom len takmer 14 %. Z menších staníc Demolátor na Dajto prekročil 5 %, 2Bobule na Plus aj Príťažlivosť sŕdc na Doma zhodne uhrali takmer 4 %. Vtierka Castle na Wau mala ísť až nad 5 %, Motív sa mal hýbať okolo 2,5 a 4 %.

Oteckovia sa v piatok dostali nad 9 ratingov s vysokým podielom 36 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja sa dostala len pod 14 %. Televízne noviny vyhrali piatkový deň v komerčnej cieľovke, podielovo uhrali 31 %, Noviny šli pod 21 %. Celkovo si ich malo pozrieť cez 540-tisíc divákov, Televízne noviny zas vyše 555-tisíc. Najsledovanejším programom dňa v celkovom publiku sa však stalo Najlepšie počasie.