Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj prekvapila novou zvučkou Inkognita! Natrvalo nepobeží

Inkognito štartuje najnovšie netradične, nová zvučka ostane aj v ďalších týždňoch.

Aktuálne najsledovanejšia zábavná relácia na trhu, Inkognito, prekvapila divákov. Televízia mierne poupravila koncept úvodu programu, keď ešte pred prvý vstup moderátora, Vlada Voštinára, zaradila nové intro relácie. Odohráva sa na cestách večernej Bratislavy, po ktorých sa Voštinár v aute presúva na nakrúcanie Inkognita. Na tvári má nasadenú  „škrabošku“, typickú pre reláciu.

Nová zvučka však pobeží podľa našich informácií len dočasne. Ako informovala Joj, dohodla sa na špeciálnom type reklamnej spolupráce. „Ide o product placement ušitý priamo na mieru klienta,“ uviedla hovorkyňa Joj, Lucia Kulihová. Dokedy nová zvučka programu pobeží, televízia nespresnila.

Netradičnú formu product placementu, prostredníctvom novej zvučky programu, vytvorila Joj v spolupráci s automobilkou Renault. Televízia tak prehlbuje s automobilkou spoluprácu, jej výrazným partnerom bola aj pri šou Česko Slovensko má talent.

Čítať viac...
Nahor