Inkognito vo štvrtok suverénne, Detektív Dušo vybuchol na úrovni Vlkov! Opäť valcovala Kuzminová
16. februára 2018  //  Aktuálne  //  Bez komentárov

Skvelé druhé a piate miesto Sloveniek v najdlhšom individuálnom biatlonovom preteku atakovalo v ranných hodinách 40-percentný podiel.

Detektív Dušo s predposlednou časťou pred svojím koncom stratil dych. Seriál, ktorý sa dosiaľ držal minimálne okolo 5,5 – 6 ratingov, mal atakovať už len 5 % s hlboko podpriemerným podielom pod 13 %. Suverénnym lídrom bolo vo štvrtok Inkognito, ktoré sa dostalo až pod 9 ratingov s podielom 23 %, Detektíva Duša dokonca doťahovali Zlaté časy na Jednotke s vyše štyrmi ratingami a podielom 11,5 %. Celkovo si ich malo pozrieť cez 280-tisíc divákov, detektívka Markíza bola až trojkou s vyše 260-tisíc divákmi, Inkognito sa ťahalo ku hranici 520-tisíc.

Na štvrtky sa na Joj po prestávke vrátila dvojička Sedem a Silné reči, ktorá však skončila len vlažná výkonmi blízko 16 %. Vpredu bolo Dobre vedieť na Markíze, ktoré bolo s premiérou ale taktiež vlažné výkonom okolo 18 %, nasledujúca repríza mala v noci ísť pod 20 %.

Menšie stanice dosiahli večer podobnú úroveň, Konečná na Dajto uhrala 6 %, rovnaký podiel zahrala aj Liga výnimočných na Plus. Matky a dcéry sa na Doma hýbali okolo 5 a 6,5 %, kriminálky na Wau mali dvakrát podliezť 4 % a raz trojku.

Celodenne však opäť dominovala olympiáda, a to najmä ranný individuálny pretek žien v biatlone. Slovenskú druhú striebornú medailu Anastasie Kuzminovej a atak tretieho miesta nakoniec piatej Paulíny Fialkovej malo v ranných hodinách sledovať 282-tisíc divákov a v podieli ísť až na 39,7 %. Pretek tak v dotiahol aj sledovanosť večerných programov Zlaté časy a Detektív Dušo. V komerčnej cieľovke sa mal rating zastaviť na 3,5 % s vyše 35 % podielom.

Podvečer sa po nečakanom stredajšom páde vrátili do svojho aktuálneho mimoriadneho nadpriemeru Oteckovia s ratingom nad 10 % a podielom až pod 35 %, čím sa zároveň stali top programom celého dňa. Moja mama varí lepšie ako tvoja zlepšenie z predošlého dňa nezopakovala, spadla na 14,5 %. Televízne noviny sa dostali pod 29 %, Noviny nad 22 %. V celkovom publiku bojovali spravodajstvá o post najsledovanejšieho programu dňa, vyhrali ho nakoniec TN-ky s vyše 570-tisíc divákmi, Noviny skončili pod touto hranicou.