Futbalová prestávka priniesla po víťazstve v prime-time Markíze aj Joj! Večerné filmy so zhodným výsledkom
6. júla 2018  //  Aktuálne  //  Bez komentárov

Televízie si úspech či sledovanosť v priebehu dvoch večerov bez futbalu podelili spravodlivo.

V stredu a vo štvrtok zavládlo vo viacerých domácnostiach pusto, nakoľko na svetovom šampionáte vo futbale v Rusku nastala pred štvrťfinálovými zápasmi dvojdňová prestávka. V stredu bez konkurencie futbalu zahrala lepšie Markíza, ktorá s filmom 12 rokov nezvestná dosiahla rating 5,8 % a podiel cez 21 %. Prázdniny na Joj podielovo podliezli 15 %.

Z menších staníc v stredu uspeli Profesionáli s podielom okolo 7,5 %, večer dominovalo Dajto s filmom Útek z väzenia a výkonom cez 8 %. Nikdy ťa neopustím na Doma získalo dvakrát takmer 6 %, Wau s kriminálkami uspela pri podieloch dvakrát pod 5 a raz cez  6 %. Najslabšie zahral X Factor na Plus podielom pod 4 %.

Podvečer Rodinné prípady atakovali 21 %, Skutočné príbehy prepadli s vyše 8 %. Televízne noviny podliezli 23 %, Noviny ich ratingovo predbehli a v podieli šli cez 23 %. Celkovo ich videlo vyše 355-tisíc divákov, TN-ky zas cez 303-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa stal večerný film Markízy (12-54), v celkovom publiku stredu vyhrali Noviny Joj.

Vo štvrtok zase rovnaký výkon, ako Markíza so stredajším filmom, dosiahla Joj s klasikou Černí baróni, ktorá taktiež uhrala rating 5,8 %, podiel prekročil 20 %. Dobre vedieť na Markíze dosiahlo výkony pod a nad 18 %.

Vo štvrtok už naopak medzi malými kanálmi dominovala Plus, ktorej Profesionáli najprv atakovali 7 %, neskôr film Deň po tom uhral až takmer 9 %. Lúpež po taliansky na Dajto získala okolo 5,5 %, Nikdy ťa neopustím na Doma sa hýbalo na 5 a takmer 6 %. Kriminálky Wau získali takmer 3, okolo 3,5 a 4,5 %.

Podvečer televízie vysielali filmy, Cesta na tajomný ostrov na Markíze uhrala pod 22 %, Doba ľadová 2 na Joj šla pod 13 %. Televízne noviny sa dvihli pod 26 %, Noviny si pripísali share cez 22 %. Celkovo si ich vybralo 415-tisíc divákov, Televízne noviny cez 340-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch cieľovkách stalo Najlepšie počasie, z nespravodajských programov vyhrali deň v komerčnej cieľovke Černí baróni.