Aktuality
Farma prichádza po desiatich sériách s veľkou zmenou: Markíza prvýkrát zásadne mení vizuál s logom reality šou!
Televízia už nový vizuál pre Farmu potvrdila na všetkých miestach.
Markíza aj pre najbližší jedenásty ročník Farmy, ktorý pripravuje už pre túto jeseň, avizuje viacero noviniek. Týkať sa majú znovu samotného konceptu a diania na Farme, a to napriek tomu, že základ sa oproti koncepčne výrazne zmenenej predošlej desiatej sérii nemení – opäť do šou nasadí aj celebrity a znovu súťažiacich rozdelí na dva tábory.
Tento raz sa budú hráči deliť na skupinu východniarov proti západniarom, televízia teda staví na odveký súboj medzi dvoma koncami krajiny. Od tohto rozdelenia si sľubuje veľa, keď na ňom stavia teasingovú kampaň k 11. sérii, ktorú začala štyrmi spotmi, zároveň tento súboj akcentuje aj v samotnom logu programu, kam kedysi umiestňovala slogany jednotlivých sérií.
V prípade loga, a teda aj samotnej grafiky reality šou, pritom Markíza pristupuje k radikálnej zmene. Po prvýkrát od štartu v roku 2011 pristupuje k výmene pôvodného loga, ktoré dostáva novú podobu. Zachováva si síce drevený podklad aj prvky fontu, opúšťa však tradičné motívy a približuje sa k tým moderným, podobným aj z mobilných hier.
Markíza dosiaľ menila výraznejšie logo len po prvých troch sériách, kedy menila jeho farebný koncept a začala ho ladiť do tmavšej podoby. Práve logo sa stalo jedným zo základných charakteristických znakov reality šou
Prvé logo Farmy
Zmena od štvrtej série
Nové logo pre 11. sériu