Čo ja viem najsledovanejším programom piatka, u mladých sa priblížilo Milenkám aj Oteckom! Tých počasie tlačí nadol
23. apríla 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Neskorší príchod divákov k obrazovke pre pekné počasie dostalo Milenky pred Oteckov.

Čo ja viem zamiešalo piatkovými kartami. Zábavný kvíz s Marcelom Merčiakom stlačil Milenky na ich doterajšie priemerné čísla a nedovolí im už vyskakovať, zároveň k tomu stiahol na dno Joj, ktorá sa v piatky po čase znovu trápi. Čo ja viem si tentokrát malo pozrieť necelých 6,5 % divákov v komerčnej cieľovke s podielom cez 20 %, Milenky s prvou časťou druhej série niečo stratili z čísel finále tej prvej, keď si ich malo pozrieť 7 % divákov s podielom pod 22 %. Hotel si oproti predošlému piatku o čosi polepšil, opäť však skončil hlboko s vyše štyrmi ratingami a podielom takmer 13 %. Nasledujúci Veľký balík bol ešte nižšie s len vyše 11 %, priemerne ho predbehlo aj premiérové Cestou necestou na Jednotke s vyše 13 %. Unesená tínedžerka na Markíze skončila s podpriemerným podielom pod 17 %. Celkovo si Čo ja viem pozrelo takmer 425-tisíc divákov, Milenky vyše 330-tisíc a Hotel vyše 260-tisíc. V celkových číslach už bol Veľký balík v druhej časti večera lídrom.

Tajomstvo stratenej archy na Dajto prekročilo 5 %, Zafírovo modrá na Plus mala ísť nad 4 %. Muž snov na Doma uhral 4 %, Vtierka Castle na Wau sa dostala na 3,5 %, Motív sa mal hýbať okolo 3 %.

Mimoriadne teplé aprílové počasie už predčasne tlačí výkony televízií nadol, pociťujú to aj Oteckovia, ktorí spadli na nový najslabší rating 6,7 %, podielovo mali ísť pod 39 %. Moja mama varí lepšie ako tvoja tvrdo prepadla s podielom pod 10 %. Televízie ovplyvnil aj prenos z finále hokejovej Tipsport ligy na Dvojke, ktorý sa od 18. hodiny až do 21. hodiny hýbal v komerčnej cieľovke na podieloch 11, vyše 11 % a 10 %. Televízne noviny sa dostali nad 28 %, Noviny zatlačené podliezli len hlbokých 16 %. Celkovo si ich malo pozrieť necelých 365-tisíc divákov, Televíznym novinám tu už neboli ďaleko, keď tie prekročili hranicu 375-tisíc divákov. Celkovo najsledovanejším programom piatka bolo Čo ja viem, ktoré si tak pozrelo najviac divákov (12+), v komerčnej cieľovke sa o pozíciu lídra delili Počasie Markízy s Milenkami.