Televízia
Zmeny vo vedení JOJ – do manažmentu nastupuje Vladimír Mužík
JOJ prostredníctvom tlačovej správy ohlásila zmeny v manažmente televízie.
Šéfom nových médií sa v JOJ stal Vladimír Mužík, ktorý už na Slovensku pracoval ako šéfredaktor Nového času. Šéfoval aj českému Blesku, neskôr bol riaditeľom PR a následne šéfom spravodajstva TV Nova. Doterajší riaditeľ nových médií Ondrej Jurovčák obsadí pozíciu prevádzkového riaditeľa webových služieb.
Z JOJ podľa všetkého odchádza aj šéf obchodu Martin Heržo, televízia vytvorila pozíciu výkonného obchodného riaditeľa, meno zatiaľ nekomunikovala. Z pozície riaditeľky marketingu a PR odišla Ivana Semjanová, úsek bude dočasne riadiť programová managerka JOJ Group Jana Hegedušová.
Zmena nastala aj v štruktúre vedenia vlastnej tvorby JOJ, keď došlo k zlúčeniu úseku výroby a úseku vlastnej tvorby a vývoja formátov, šéfkou zostáva terajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková.
Zdroj: Tlačová správa JOJ