Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Zmeny vo vedení JOJ – do manažmentu nastupuje Vladimír Mužík

JOJ prostredníctvom tlačovej správy ohlásila zmeny v manažmente televízie.

Šéfom nových médií sa v JOJ stal Vladimír Mužík, ktorý už na Slovensku pracoval ako šéfredaktor Nového času. Šéfoval aj českému Blesku, neskôr bol riaditeľom PR a následne šéfom spravodajstva TV Nova. Doterajší riaditeľ nových médií Ondrej Jurovčák obsadí pozíciu prevádzkového riaditeľa webových služieb.

Z JOJ podľa všetkého odchádza aj šéf obchodu Martin Heržo, televízia vytvorila pozíciu výkonného obchodného riaditeľa, meno zatiaľ nekomunikovala. Z pozície riaditeľky marketingu a PR odišla Ivana Semjanová, úsek bude dočasne riadiť programová managerka JOJ Group Jana Hegedušová.

Zmena nastala aj v štruktúre vedenia vlastnej tvorby JOJ, keď došlo k zlúčeniu úseku výroby a úseku vlastnej tvorby a vývoja formátov, šéfkou zostáva terajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková.

Zdroj: Tlačová správa JOJ

Čítať viac...
Nahor