Pikošky
Bruchala sa zahral na Rozborila: V kampani na Dobré ráno plní ľuďom želania
Joj začala dva týždne pred štartom Dobrého rána promovať rannú reláciu špeciálom v prime-time. V dvojminútovej relácii plní Bruchala sny ľuďom sny a robí im „lepšie ráno“.
V Joj začali plniť sny ešte skôr ako sa na obrazovky vrátil Vilo Rozboril. V kampani na nové ranné vysielanie Dobré ráno prišla televízia s dvojminútovými špeciálmi, v ktorých Pavel Bruchala od rána plní sny ľuďom. Ako v špeciáloch podotýka, každý, kto chcel splniť sen, musel napísať na (netelevíznu) e-mailovú adresu dobrerano@hotmail.com. Bruchala vďaka rannej dobrosrdečnej aktivite už poslal dvojicu starších dám do kúpeľov, deťom z materskej škôlky v Banskej Bystrici rozdal darčekové predmety od televízie a zobral ich na detské ihrisko.
Joj plnenie snov prostredníctvom Pavla Bruchalu a značky Dobré ráno vysvetľuje ako účel samotnej relácie, ktorej hlavným cieľom je urobiť ľuďom „lepšie ráno“. „Takouto formou sme sa rozhodli ponúknuť ľuďom možnosť zlepšiť si deň hneď v úvode a v rámci našich možnosti im splniť sny, ktoré sa spájajú práve s ránom. Veríme, že sme vybraným ľuďom urobili lepšie ráno, čo je aj základným claimom pripravovanej relácie Dobré ráno, lepšie ráno,“ vyjadrila sa hovorkyňa TV JOJ Lucia Kulihová.
Špeciály zaradila televízia do lukratívneho času po KRIMI približne o 20:20, v ktorom dosahujú rovnako nadpriemerné výsledky ako samotné krimi správy. Divákov špeciálna aktivita zaujala, nielenže neprepínajú, chvália ju aj na sociálnych sieťach. Svojich divákov si však bude musieť nájsť samotná relácia v rannom čase. Vysielať sa bude od šiestej do ôsmej rána. Štartuje v pondelok 5. mája. Viac informácií v tomto článku.