Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza zmenila názor – už sa nebojí ísť do ankety OTO!

Ešte vlani a predvlani tvrdila, že anketa nie je férová. Jej tváram a reláciám sa príliš nedarilo a tak sa rozhodla anketu bojkotovať. 

Zmena nastáva až po dvoch rokoch. Markíze sa konečne tento rok opäť začalo dariť, do programu investovala značné finančné injekcie a vyprodukovala dva úspešné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú. Je viac ako zrejmé, že oba seriály aj tváre seriálov budú favoritmi pre najbližší ročník ankety OTO. A tak Markíza mení názor, anketu už nepovažuje za neobjektívnu a na facebookových stránkach začala vyzývať svojich fanúšikov, aby sa ankety zúčastnili a podporili tváre a projekty Markízy.

Podľa našich informácií sa ankety zúčastní aj JOJ, tak ako po minulé roky však neplánuje žiadnu veľkú mediálnu podporu svojich tvári. Posledné dva roky boli práve tváre a relácie JOJ v ankete úspešnejšie, než konkurenčnej Markízy.

oto soska

Anketa štartuje v pondelok a opäť vyvrcholí priamym prenosom vo vysielaní verejnoprávnej televízie.

Čítajte aj: JOJ predstavila pokračovanie Partičky – o čo ide a kto si v novinke zahrá?

Čítať viac...
Nahor