Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza už chystá do vysielania očakávanú Chart Show s Banášovou. Vieme, kedy!

Adela Banášová sa už čoskoro vráti v pozícii moderátorky väčšej komerčnej šou.

Nová hudobná šou Markízy, Chart Show, sa už čoskoro dostane na jej obrazovky. Televízny líder v priebehu jesene stupňuje tempo a po nasadení Doktorov začne promovať aj ďalšiu televíznu novinku.

V televízii sa už intenzívne pracuje na promo kampani, s natáčaním upútavok s moderátorkou šou, Adelou Banášovou, začala televízia v priebehu septembra. Na formáte spolupracuje aj Dano Dangl. Ten sa do Markízy po čase vracia aj s vlastným zábavným žánrom, keď práve na obrazovke lídra oživí skeč šou SOS, avšak pod názvom Kredenc.

Televízia má zatiaľ k dispozícii dve natočené epizódy hudobnej novinky. Tú prvú plánuje Markíza odvysielať už začiatkom novembra – v sobotu 8. 11. o 20:30. V tom čase sa už pri tom v soboty bude vysielať duel Farmy, v ten týždeň sa tak bude musieť presunúť na nedeľu do konkurencie V siedmom nebi.

Už skôr sme vás k tomu informovali, že Chart Show nepobeží na Markíze pravidelne. Aspoň zatiaľ. Ak by diváci prijali hudobnú šou, ťažko predpovedať, či by televízia odolala nemať v programe ďalší fungujúci pilier. Otázna je však dlhodobá spolupráca s Banášovou, ktorá sa v ostatnom čase komerčným televíznym projektom vyhýba.

Formát Chart Show je pri tom týždenným formátom. Svoj základ dostal v Nemecku, kde ho od roku 2003 vysiela stanica RTL pod názvom Die ultimative Chartshow. Ide o podobný formát ako Legendy popu, ktoré vysielala RTVS. Každé kolo relácie je venované téme, umelcovi či konkrétnemu albumu a piesne prespievavajú známe osobnosti. Bežne odznie desať skladieb. Nakoľko ide v Nemecku už o 11-ročný a pravidelný formát, nesie v sebe aj výraznú súťažnú zložku. V každom kole diváci rozhodujú o poradí skladieb, pričom získavajú body, ktoré si prenášajú do ďalšej fázy súťaže. V počiatku nie je možné očakávať, že si Markíza okamžite osvojí bodový systém.

Čítať viac...
Nahor